Complaint Officer

Functie

Onze klant is gelegen centrum Brussel en zeer gemakkellijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Zij hebben reeds meer dan jaar ervaring in hun vakgebied.


Jobomschrijving

Als Complaint Officer vervul je een cruciale rol binnen ons bedrijf door toezicht te houden op en effectief te omgaan met alle klachten en zorgen van onze klanten (BB en BC). Je bent verantwoordelijk voor het opzetten van klachtenbehandelingsprocedures, het effectief oplossen van problemen en het bijdragen aan de voortdurende verbetering van onze klantenservice. Uw vermogen om klachten met empathie, professionaliteit en oplossing af te handelen, zal cruciaal zijn voor ons succes. Jouw rol als Complaint Officer

Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klant om een ??optimale klantenservice te bieden. Je luistert aandachtig naar hun zorgen, verzamelt alle relevante informatie en documenteert elke klacht zorgvuldig. Je analyseert elke klacht om onderliggende oorzaken en opkomende trends te identificeren. Je evalueert de impact van klachten op ons bedrijf en helpt oplossingen te ontwikkelen om deze in de toekomst te voorkomen. Je werkt nauw samen met interne afdelingen om klachten op een efficiënte en klanttevredenheid te analyseren en op te lossen. Je onderneemt de nodige acties om problemen op te lossen en de klanttevredenheid te garanderen. Je communiceert regelmatig met klanten om hen op de hoogte te sen van de status van hun klachten. Je zorgt voor duidelijke antwoorden, passende oplossingen en realistische deadlines voor het oplossen van problemen. Je formuleert conclusies en informeert eventueel de diensten om een ??actieplan uit te voeren; Tenslotte ben je proactief en aarzel je niet om verbeteringen aan te bevelen om de klanttevredenheid te verbeteren. Jouw profiel Je beschikt over een bachelordiploma met aanzienlijke eerste ervaring in een soortgelijke rol; Je hebt een uitstekende kennis van het Frans en het Nederlands (zowel gesproken als geschreven) en je hebt een zeer goede kennis van het Engels; Je bent oplossingsgericht & probleemoplossend onverwachte situaties schrikken je niet af en je neemt het initiatief om de meest passende oplossing door te voeren; Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, waaronder het vermogen om met empathie om te gaan met moeilijke situaties; Je bent klantgericht, resultaatgericht en je bereikt graag je doelsingen; Je werkt graag samen en teamwerk zit in je DNA; Je bent nauwkeurig, doorzetter en beschikt over een goed stressmanagement; Aanbod Wij bieden een boeiende rol in een stimulerende werksfeer en de mogelijkheid om te werken in een informele werksfeer die ruimte biedt voor het nemen van initiatief. Wij bieden je een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen (groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, bonussen, gratis abonnement openbaar vervoer, thuiswerken, enz.). Je komt te werken bij een marktleider die je middels regelmatige coaching de nodige opleidings- en doorgroeimogelijkheden biedt. Bovendien zijn onze kantoren gelegen in het centrum van Brussel en gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (op enkele stappen van de Rogier-metro en het station Brussel-Noord).

 


Complaint Officer
2024-04-17 - 2024-05-22

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BRUSSEL

Land: België
Postal Code: 1000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share